Najczęściej zadawane pytania

MOJE KURSY

1. Gdzie znajdę swoje kupione kursy?

    Kursy znajdziesz w zakładce Kursy w głównym menu, albo w zakładce Konto i dalej Moje kursy. Ten drugi sposób pokaże Ci również czas dostępu do danego kursu.

    2. Czemu kurs zniknął z mojego konta?

    Jeśli nie widzisz kursu, który kiedyś u nas kupiłaś najbardziej prawdopodobne jest to wynik zakończenia okresu dostępu do niego. Jeśli jednak chcesz to sprawdzić, napisz do nas maila na adres warsztaty@tatianapalucka.pl.

      DOSTĘP DO KURSU

      1. Na jak długo dostaję dostęp do kursu?

        Dostęp do kursu trwa zwyczajowo 3 miesiące od jego zakupienia lub zakończenia (jeśli kurs jest dłuższym szkoleniem rozciągniętym na kilka tygodni).

        2. Skąd mam wiedzieć, do kiedy mam dostęp do kursu?

        Jeśli chcesz sprawdzić, ile czasu zostało Ci jeszcze na pracę w kursie, zajrzyj do zakładki Konto, a następnie Moje kursy w menu po lewej stronie. Tam znajdziesz zakładkę Ważność i datę, do której kurs jest dla Ciebie dostępny.

        3. Czy mogę przedłużyć dostęp do kursu?

        Niektóre, dłuższe kursy dają możliwość przedłużenia dostępu na okres roku, zamiast trzech miesięcy. Aby przedłużyć dostęp, należy wypełnić ankietę znajdującą się na końcu kursu. Jeśli nie znalazłaś w żadnej z ostatnich lekcji lub podsumowaniu linku i informacji o ankiecie, to oznacza, że danego kursu nie można przedłużyć.

        4. Skąd mam wiedzieć, że otrzymaliście moją opinię o kursie?

        Jeśli otrzymałaś kopię wyników z ankiety na swoje konto e-mail, to oznacza, że i my je otrzymaliśmy. Jeśli nie, wejdź ponownie w formularz ankiety (Twoje odpowiedzi powinny być tam domyślnie zapisane) i upewnij się, że kliknęłaś Prześlij na końcu formularza.

          KOMENTARZE I NOTATKI

          1. Kto widzi moje notatki?

          2. Kto widzi moje komentarze?

          3. Czy komentarze są zatwierdzane?

          4. Czy mogę napisać komentarz anonimowy?

          5. Czy można pisać odpowiedzi do komentarzy?

          BONUS

          1. Gdzie znajdę swoje bonusy?

            Bonusy znajdziesz na swoim koncie razem ze wszystkimi innymi zakupionymi kursami (czyli w zakładce Kursy lub Konto –> Moje kursy).

            2. Jak długo mam dostęp do bonusów?

              Dostęp do bonusów trwa 3 miesiące.

              3. Czy po przedłużeniu kursu bonusy również przedłużają swoją dostępność?

              Nie, opinia przedłuża kurs, którego dotyczy. Nie ma opcji przedłużenia bonusów przy pomocy dodania opinii.

                POWTÓRKA KURSU

                1. Czy mogę powtórzyć kurs?

                  Tak, możesz powtórzyć udział w kursie, wystarczy zgłosić się do nas na maila warsztaty@tatianapalucka.pl lub na nasz czat firmowy.

                  2. Ile kosztuje powtórka?

                  Koszt powtórki jest uzależniony od tego, który to kurs. Po skontaktowaniu się z nami otrzymasz dokładną, aktualną informację, natomiast są to zawsze bardzo preferencyjne ceny.

                    LOGOWANIE

                    1. Zapomniałam hasła, co mogę zrobić?

                    Możesz kliknąć link przy formularzu logowania: Nie pamiętasz hasła? Jest on umiejscowiony na dole poniżej formularza. Pozwoli Ci to resetować stare hasło i ustawić nowe. Możesz też napisać do nas na adres warsztaty@tatianapalucka.pl.

                    2. Mam dwa konta pod dwoma różnymi adresami e-mail, czy można mnie podpiąć pod jedno wybrane?

                    Jeśli zdarzy się taka sytuacja, napisz do nas mail na adres warsztaty@tatianapalucka.pl, wskazując, które konto ma zostać aktywne, a które jest do usunięcia. Po otrzymaniu takiej informacji połączymy Twoje konta w jedno.

                    3. Mam dobry login i hasło, ale nie mogę się zalogować.

                    Jeśli jesteś pewna, że logujesz się pod dobry adres www, nie zrobiłaś żadnej literówki w loginie i haśle oraz nie masz włączonego klawisza Caps Lock , to odczekaj kilka minut i spróbuj ponownie, być może coś się zawiesiło lub jest jakiś chwilowy błąd. Jeśli sprawdziłaś wszystkie powyższe wskazówki, to napisz do nas na adres warsztaty@tatianapalucka.pl.

                      PŁATNOŚCI

                      1. Kto obsługuje płatności w Akademii?

                        Płatności Akademii Światła Kobiet obsługują renomowani operatorzy płatności online tpay.

                        2. Jakie są formy płatności?

                          Dostępne formy płatności to:

                          • przelew internetowy
                          • płatności ratalne
                          • BLIK
                          • płatności odroczone

                          3. Czy raty są oprocentowane?

                          Nie, wszystkie raty ustawione w naszych systemach płatności wynoszą 0% i nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami ponad cenę zakupionego produktu.

                          4. Jakie dokumenty są potrzebne, by skorzystać z rat?

                          Do skorzystania z uproszczonego systemu ratalnego wystarczy dowód osobisty oraz oświadczenie o zarobkach.

                          5. Ile się czeka na decyzję ratalną?

                          Od kilku minut do trzech dni.

                          6. Na ile rat można rozłożyć płatność?

                          Zakup można rozłożyć na maksymalnie 10 rat.

                          7. Jaka jest minimalna kwota zakupu, by skorzystać z rat?

                          Minimalna kwota uprawniająca do skorzystania z systemu ratalnego to 100 zł.

                          8. Jak działa system płatności odroczonych typu PayPo?

                          Płatności odroczone (PayPo, Twisto, PragmaPay dla biznesu) umożliwiają opłacanie zamówienia w późniejszym terminie. Możesz zatem najpierw otrzymać produkt, a następnie za niego zapłacić, bez dodatkowych kosztów.

                          9. Czy systemy płatności są bezpieczne?

                            Tpay jest marką Krajowego Integratora Płatności – spółki, która posiada status Krajowej Instytucji Płatniczej i rozszerzoną licencję przyznaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spełnianie rygorystycznych wymogów Komisji Nadzoru Finansowego oznacza świadczenie najwyższej jakości usług i standardów bezpieczeństwa.

                            Jako jedyny operator płatności tpay korzysta z infrastruktury i doświadczenia CloudFlare na poziomie premium.

                            • Ochrona przed atakiem DDOS, który zwykle przerywa dostęp do usługi
                            • Wysokiej klasy zabezpieczenie przed cyberatakami, m.in. włamaniami hackerskimi
                            • Bezpieczne przetwarzanie danych na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego

                            Posiadamy certyfikat PCI DSS na najwyższym możliwym poziomie, czyli Level 1 dla Service Providerów.  To potwierdzenie spełniania przez nas najwyższych norm bezpieczeństwa dla płatności kartowych wymaganych przez Visa i Mastercard.

                            10. Czy można zapłacić kartą?

                            Jesteśmy w trakcie procesu uruchamiania płatności kartami z naszym operatorem. Wkrótce będzie taka możliwość.

                            11. W jaki sposób można opłacić zamówienie z zagranicy?

                            Na ten moment płatność z zagranicy jest możliwa wyłącznie przy pomocy przelewu walutowego lub przelewu SEPA.

                            Jest to przelew krajowy lub zagraniczny realizowany w EURO, w ramach Jednolitego Obszaru Płatniczego w Euro. Pieniądze przesyłane przelewem SEPA pojawiają się na rachunku odbiorcy w następnym dniu roboczym. Przelew SEPA ma niską opłatę za realizację, która jest niezależna od kwoty przelewu. Jest to najtańszy sposób przelewu EUR. Przelew SEPA można wykonać tylko z opcją podziału kosztów.

                            Wkrótce będzie można skorzystać z płatności kartami.

                            12. Jak mogę otrzymać bardziej szczegółowe informacje na temat różnych opcji płatności?

                              Napisz do nas maila na warsztaty@tatianapalucka.pl, a my postaramy się pomóc i wytłumaczyć i/lub odesłać do szczegółowych opracowań.

                                FAKTURY

                                1. Czy otrzymam rachunek za swoje zamówienie?

                                  Tak, na każde zamówienie wychodzi rachunek wystawiony automatycznie przez system księgowania płatności.

                                  2. Czy mogę dostać fakturę na firmę?

                                  Oczywiście, wystarczy wypełnić odpowiednie dane podczas finalizacji płatności w koszyku zakupowym. Faktura zostanie wysłana automatycznie przez system księgowania płatności zgodnie z podanymi danymi firmy.

                                  3. W jakim celu muszę podawać swoje dane teleadresowe?

                                  Dane adresowe są niezbędne wyłącznie do wystawienia rachunku za zakupione szkolenia.

                                  4. Nie potrzebuję faktury, czy mogę nie podawać swoich danych teleadresowych?

                                  Nawet jeśli Ty nie potrzebujesz od nas rachunku, my musimy wystawić fakturę na każdą wpłatę, która znalazła się na naszym koncie, a następnie ją zaksięgować. A adres nabywcy jest polem obowiązkowym w programie do fakturowania, bez niego nie możemy wystawić dokumentu.

                                    CZATY I GRUPY KURSOWE

                                    1. W jakich aplikacjach znajdują się czaty i grupy kursowe?

                                    Czaty kursowe znajdują się w aplikacji Telegram, natomiast grupy kursowe na Facebooku.

                                    2. Gdzie znajdę link do czatu lub do grupy kursowej?

                                      Linki do czatu i/lub grupy przypisanych do danego kursu znajdziesz zawsze w panelu kursowym w pierwszej lekcji. Informację taką otrzymasz również mailem po zakupie kursu i/lub w momencie jego startu.

                                      3. Dlaczego nie mam w swoim kursie linku do czatu lub do grupy kursowej?

                                      Jeśli ani w lekcjach, ani w mailach nie przyszła informacja o czacie i/lub grupie kursowej, oznacza to, że dany kurs nie ma takich dodatkowych opcji komunikacji.

                                      4. Czy mogę nie brać udziału w czacie lub nie dołączać do grupy?

                                        Naturalnie, wszystkie niezbędne informacje i cała baza wiedzy znajdują się na platformie kursowej, istotne informacje przyjdą też do Ciebie mailem w razie potrzeby. Czat i grupa są dodatkami.

                                        Jednak spotkania na żywo w niektórych kursach odbywają się właśnie w dedykowanych grupach. Z pewnością otrzymasz taką informację po zakupie, będzie ona też widoczna w panelu kursowym. Zawsze możesz wejść do grupy na czas spotkania i opuścić ją po spotkaniu. Możesz też pominąć spotkanie na żywo i obejrzeć je później w nagraniu, klikając link w danej lekcji w platformie kursowej.

                                        5. Czemu nie zostałam dołączona do grupy kursowej mimo wysłania prośby.

                                        Upewnij się, że udzieliłaś odpowiedzi na pytania, które pojawiły się przy prośbie o dołączenie. Zadbaj również o to, by podać dokładnie ten sam mail, którym kupowałaś kurs i którym logujesz się do platformy kursowej. Nicki na Facebooku bywają zupełnie niepowiązane z danymi osobowymi i to właśnie mail pozwala na weryfikację, czy prośbę wysłała osoba, która faktycznie kupiła kurs.

                                        Jeśli mimo odpowiedzi na pytania i podania właściwego maila nie zostałaś przyjęta do grupy, napisz do nas na warsztaty@tatianapalucka.pl.

                                        6. Nie mogę dostać się na czat, co zrobić?

                                        Najlepiej napisać do nas na maila warsztaty@tatianapalucka.pl lub na nasz czat firmowy. Postaramy się pomóc. Upewnij się najpierw, że masz zainstalowaną aplikację Telegram.

                                          ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU

                                          1. Czy mogę zwrócić kurs i odzyskać pieniądze?

                                            Jak przy każdym zakupie internetowym, masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

                                            2. Ile będę czekać na zwrot pieniędzy?

                                            W zależności od wybranej płatności, ale przeważnie kilka dni. Jeśli po 2 tygodniach nadal nie masz należności na swoim koncie, daj nam o tym znać, pisząc na warsztaty@tatianapalucka.pl.

                                              INNE

                                              1. Czy mogę kupić kurs dla innej osoby / na prezent?

                                                Oczywiście, wystarczy w koszyku zakupowym zaznaczyć kwadracik z opcją Kup na prezent. Przy zakupie otrzymasz wówczas numer Vouchera, który będzie mogła przekazać osobie obdarowanej.

                                                2. Jak działa voucher kupiony na prezent?

                                                Voucher kupiony na prezent działa jak kod rabatowy na 100%. Osoba obdarowana voucherem powinna wpisać go w pole Kod zniżkowy przy składaniu zamówienia. Wówczas cena w koszyku zamieni się na 0 zł.

                                                3. Jak mogę się skontaktować z Tatianą lub jej asystentkami?

                                                W sprawach dotyczących bezpośrednio lekcji w kursie najlepiej pisać komentarze bezpośrednio pod lekcjami. Do tego celu służą również czaty i grupy kursowe.

                                                W sprawach technicznych i organizacyjnych, a także w razie problemów lub pytań, najlepiej odezwać się do nas na maila warsztaty@tatianapalucka.pl lub na nasz czat firmowy.

                                                Prosimy nie pisać do Tatiany na prywatny Messenger, ponieważ po pierwsze jest on prywatny, a po drugie bardzo ciężko śledzić wiadomości na wielu rozproszonych kanałach. Dziękujemy za zrozumienie.

                                                4. Gdzie znajdę Regulamin i Politykę prywatności?

                                                Znajdują się one w tak zwanej stopce, czyli na samym dole strony internetowej:

                                                5. Czy moje dane osobowe są tutaj bezpieczne?

                                                Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne, nie przekazujemy ich żadnym podmiotom trzecim. Wdrożyliśmy procedurę RODO, a wszystkie systemy, na których pracujemy, są starannie zabezpieczone. Zarówno przy wysyłce maili, wystawianiu faktur czy realizacji płatności współpracujemy z najbardziej renomowanymi dostawcami usług w Polsce i na świecie.

                                                Copyright © 2024 Publigo. Szkolenia napędza platforma Publigo

                                                Polityka Prywatności oraz Regulamin 

                                                NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA